dimecres, 19 de novembre del 2008

Els blogs...tot un món per descobrir


Doncs be, faig un canvi radical al meu bloc del idioma i començaré d’aquí en endavant a escriure en català, a veure que tal em va.

Crec que es un bon moment per fer una reflexió personal de aquest món que he conegut aquest any, més concretament, del món dels blogs. Crec que he descobert una eina molt important per el meu futur com a mestre, fins i tot, per la meva quotidiana.

El blog es una eina molt útil en tots els aspectes, i com be deia l’Anna Pérez “el que sé es multiplica per dos i per tres gracies als blocs”. Estar connectat amb tothom que vulgui veure la teva informació es, per mi, el primer aspecte altament agreable, i que comporta la creació d’un món interactiu enormement intens.

Per mi la creació d’un bloc es, ara mateix, la creació d’una eina per estudiar una assignatura concreta, però crec que pot ser, de cara al futur, un espai on pugui desenvolupar el meu racó personal on pugui escriure, descriure i comentar tots aquells moments, noticies, blogs que cregui interessant.

A més, penso que també, de cara a la professió de mestre, pot ser una eina mol útil per ajudar-me al dia a dia, amb la feina que faig a classe, doncs ho puc fer servir com a agenda d’activitats. Penso que també pot ser útil en aquest aspecte.

Com conclusió final, estic molt content d’haver descobert aquest món del blogs, i a mes a mes, crec que em queda molt més per conèixer i que estic segur que em pot ser útil.

Aquí penjo una presentació que he trobat d’Isidro Vidal, un professor del IES Julio Caro Baroja, de Getxo, Biscaia.