dimarts, 30 de setembre del 2008

Primer contacte amb l'exterior

Doncs això ja esta, blog creat i ara vaig a per el primer contacte amb la resto de companys de 1º MEF, a ver si això funciona… Abans de tot em presentaré, pel que no em coneguin: sóc el Manu Navas i vaig a classe a amb vosaltres, al menys, a la meitat de vosaltres, els del grup 3. Ara que he acabat aquest blog crec que li començo a veure moltes utilitats, poc a poc aniran surtin, m’està agradant!!!… Dir que, com el meu català indica, no soc d’aquí, vaig néixer a Madrid però casi tota la meva vida he viscut al nord d’Espanya, a “Asturias, Paraiso Natural”. La primera foto que he pujat es d’un lloc molt bonic d’allà, Los Lagos de Covandoga! Si os agrada os puc mostrar moltes mes! Doncs això, que aquest sóc jo i que ja estic presentat. Us animo a tots e fer aquest blog per, pel que veig, es una eina molt agradable, tan personalment com de cara a les assignatures, treballs, apunts que vagin surtin... els podrem compartir aquí mateix, crec que es bon medi per conèixer-nos mes

QUE TINGUEU BONA TARDA TOTS, ENS VEIEN DEMÀ A PLÀSTICA!!